Prisma Psychologie

De vier thema's

Algemeen

  • Aanmelden en wachttijden

    Voor psychische behandeling is er een tijdelijke aanmeldstop. Zodra wij weer ruimte hebben, kunt u weer bij ons terecht. U kunt zich wel aanmelden voor coaching, psychomotorische therapie of ergotherapie. U kunt hiervoor direct bij ons terecht. Voor meer informatie en aanmelden klik hier. Laatste actualisatie van de wachttijd: 21 november 2023. Wanneer u de... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}
  • Vergoeding

    Psychische behandeling wordt vergoed vanuit de basisverzekering. Om voor vergoeding van uw zorgverzekeraar in aanmerking te komen is een verwijsbrief van de huisarts noodzakelijk. Hierin moet in ieder geval genoemd worden dat de huisarts u verwijst voor generalistische basis ggz en wat de vermoedelijke diagnose of stoornis is. Deze brief moet geschreven zijn vóór het... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}
  • Kwaliteitsstatuut

    Alle psychologen van Prisma zijn BIG-geregistreerd GZ-psycholoog, lid van het NIP en/of de LVVP en doen aan bij- en nascholing, intervisie en praktijkvisitatie. Iedereen is in het bezit van een kwaliteitsstatuut. U kunt dit in de onderstaande bestanden inzien. Tevens ziet u hieronder een speciale cliënten en naastenversie van het kwaliteitsstatuut. Kwaliteitsstatuut GGZ cliënten en... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}
  • Privacybeleid

    Voor psychologen geldt dat zij zich dienen te houden aan de Beroepscode voor Psychologen, opgesteld door het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Hierin staan de eisen, richtlijnen en gedragsregels die aan het beroepsmatig handelen van een psycholoog worden gesteld. De beroepscode kunt u hier inzien: beroepscode NIP. Alle afspraken over hoe wij omgaan met persoonsgegevens,... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}
  • Klachtenregeling

    Opmerkingen en klachten over een behandeling kunnen cliënten telefonisch, per brief of mail indienen en zullen wij in eerste instantie zelf met u bespreken. Als dit geen bevredigende oplossing oplevert, kunt u met de klacht naar de klachtencommissie van de LVVP, het NIP of de NVGZP, waarbij wij zijn aangesloten. Contactgegevens LVVP telefoonnummer: 030-2364338 website:... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}
  • Route en parkeren

    De Burgemeester Drijbersingel nummer 51 bevindt zich aan de rand van het centrum van Zwolle, op 20 minuten lopen van het station, bij het winkelcentrum Diezerpoort. Klik hier voor de kaart. De bushalte bevindt zich tegenover ons; lijn 4 en 13, halte Winkelcentrum Diezerpoort. Er is betaalde parkeergelegenheid in de naast het pand gelegen “Parkeergarage... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}
  • Contact

    Wij zijn verhuisd! Vanaf  1 september verwelkomen wij u graag op de Burgemeester Drijbersingel nr 51 te Zwolle. We rekenen op een goed vervolg van uw behandeling op deze nieuwe plek. De ingang is te vinden naast restaurant Bij Hartje Zwolle. Bij binnenkomst kunt u de lift naar boven nemen, naar de vierde verdieping. Boven kunt... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}