Prisma Psychologie

De vier thema's

Algemeen

  • Wachttijden

    Voor psychische behandeling is de wachttijd 6 tot 10 weken. U ontvangt na aanmelding hierover nader bericht. U kunt zich ook aanmelden voor coaching, psychomotorische therapie of ergotherapie. U kunt hiervoor direct bij ons terecht. Voor meer informatie en aanmelden klik hier. Laatste actualisatie van de wachttijd: 2 juni 2023. Wanneer u de wachttijd te... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}
  • Vergoeding

    Psychische behandeling wordt vergoed vanuit de basisverzekering. Om voor vergoeding van uw zorgverzekeraar in aanmerking te komen is een verwijsbrief van de huisarts noodzakelijk. Hierin moet in ieder geval genoemd worden dat de huisarts u verwijst voor generalistische basis ggz en wat de vermoedelijke diagnose of stoornis is. Deze brief moet geschreven zijn vóór het... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}
  • Kwaliteitsstatuut

    Alle psychologen van Prisma zijn BIG-geregistreerd GZ-psycholoog, lid van het NIP en/of de LVVP en doen aan bij- en nascholing, intervisie en praktijkvisitatie. Iedereen is in het bezit van een kwaliteitsstatuut. U kunt dit in de onderstaande bestanden inzien. Tevens ziet u hieronder een speciale cliënten en naastenversie van het kwaliteitsstatuut. Kwaliteitsstatuut GGZ cliënten en... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}
  • Privacybeleid

    Voor psychologen geldt dat zij zich dienen te houden aan de Beroepscode voor Psychologen, opgesteld door het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP). Hierin staan de eisen, richtlijnen en gedragsregels die aan het beroepsmatig handelen van een psycholoog worden gesteld. De beroepscode kunt u hier inzien: beroepscode NIP. Alle afspraken over hoe wij omgaan met persoonsgegevens,... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}
  • Klachtenregeling

    Opmerkingen en klachten over een behandeling kunnen cliënten telefonisch, per brief of mail indienen en zullen wij in eerste instantie zelf met u bespreken. Als dit geen bevredigende oplossing oplevert, kunt u met de klacht naar de klachtencommissie van de LVVP, het NIP of de NVGZP, waarbij wij zijn aangesloten. Contactgegevens LVVP telefoonnummer: 030-2364338 website:... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}
  • Route en parkeren

    De Bloemendalstraat bevindt zich in het centrum van Zwolle, op 10 minuten lopen van het station. Er is betaalde parkeergelegenheid nabij. Het beste kunt u parkeren buiten de gracht aan de Burgemeester van Roijensingel of de Van Karnebeekstraat (6 minuten lopen). U kunt ook parkeren binnen de gracht aan  de Potgietersingel en het Van Nahuysplein... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}
  • Contact

    Prisma Psychologie, Bloemendalstraat 7, 8011 PJ te Zwolle. Telefoon 06-41348089. Het is vaak zo dat wij in een therapiegesprek zijn en de telefoon daardoor niet op kunnen nemen. Als u een boodschap achterlaat, wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld. U kunt ook een mail sturen naar info@prismapsychologie.nl. Prisma beschikt niet over een crisisdienst. In dringende gevallen... Read more »

    Meer over {{data.teaser_title}}